Hvordan slette opp sykkelen!

Displayet

Bestilling
Betalingsmetoder?

Hos oss kan du betale med bankoverføring, klarna eller kontant ved henting ved våre lokaler. MERK ordren blir ikke sendt før vi har mottatt bekreftelse av Klarna/penger er på konto. Temaet sending før vi har penger på konto er udiskuterbart, da kan du betale med Klarna. 

Kan jeg få noe rabatt?

Sammenlign prisene våres med andres så ser du at du gjør et kupp ved å handle hos oss!

Jeg ønsker en dyrere modell en den jeg bestilte!

Hvis sykkelen ikke alt er sendt kan vi ta hånd om dette via support. Send oss en mail eller melding på Facebook, så lager vi en betalingslink til deg.

Levering
Hvor lang er levering?

Etter betaling har gått igjennom er forventet levering 3-7 arbeidsdager.

Hvor er pakken min?

Alle pakker blir levert med sporing levert av posten, så du kan følge med på hvor pakken er og når den kommer. Pakken er sporbar etter den er levert til posten. Oppgir du mobil nummeret ditt ved bestilling vil du motta to SMS’er fra posten mens pakken er på vei til deg.

Har du ikke mottatt sporings- nummer er ordren sendt som vanlig brevpost og ankommer postkassen din.

Hvor er pakken min?

Varer som vi har lagerført har en behandlingstid på 1-3 dager. Deretter tar det 2-7 dager med levering. Blir bestillingen lagt inn etter 15:00 anses det som at leveringen tar en virkedag lengre. Ettersom posten går 14:00 og de ansatte har normale arbeidstider. Dersom du har kjøpt et produkt som vi ikke har på lager, som er forhåndsbestilt, vil du se estimert levering på produkt informasjonssiden.

Ettersom nesten alle produktene våre er pakket i store esker vil det si at du må hente ut pakken på ditt lokale postkontor. Da får du en sms-hentemelding til ditt registrerte mobilnummer, eller en hentelapp i posten.

Service
Noe er galt. Hva gjør jeg nå?

Har du fått problemer med sykkelen, ønsker vi at du sender en detaljert beskrivelse om hva problemet er på mail til oss. Mail Kontakt@bikengo.no, så kommer vi tilbake til deg så fort det går.

Nytt batteri koster kr …

Telefon. +47 913 88 079, Gunnar Ånerud

Retur
Kan jeg angre på det jeg har kjøpt?

Innen 14-dager så kan du det. Ja.

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp gjennomført i vår nettbutikk. Angreretten forutsetter at du overholder angrefristen, altså at du senest innen 14 dager etter at du har mottatt leveransen gir oss melding om dette. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid, og senest innen 14 dager etter at du benyttet angrefristen.

Du vil dermed få refundert det du har betalt for varen, men må dekke returen selv.

Kan jeg teste varen jeg har kjøpt?

Du kan åpne emballasjen og undersøke varen. Hvis du gjør for omfattende undersøkelser, eller varen blir skadet, kan du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet. Vi gjør oppmerksom på at elektronikk er ansett som brukt når forpakningen er brutt.

Hvordan angrer jeg?

Klikk deg inn i vår blar litt ned her for å registrere din retur.

Pengene vil bli refundert senest 30-dager etter du meldte om at du ønsket å benytte deg av angreretten, så fremt varen er i vår besittelse og er i samme stand og mengde.

Annet
Har dere åpent i dag?

Ring eller send sms så svarer vi så fort vi kan. Show’roomet i Gågata på Kongsvinger er åpent under gågata sine åpningstider. Her kan man kun se noen modeller vi har til utstilling her. Derimot har vi modeller til å både se og prøve på Galterud om du er interessert i å ta en tur innom, og få en kopp kaffe.

Adressen hit er: Ånerudvegen 140, 2223 GALTERUD

Telefon. +47 913 88 079, Gunnar Ånerud

Ofte stilte spørsmål vedrørende retur
Kan jeg angre på det jeg har kjøpt?

Innen 14-dager så kan du det. Ja.

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp gjennomført i vår nettbutikk. Angreretten forutsetter at du overholder angrefristen, altså at du senest innen 14 dager etter at du har mottatt leveransen gir oss melding om dette. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid, og senest innen 14 dager etter at du benyttet angrefristen.

Du vil dermed få refundert det du har betalt for varen, men må dekke returen selv.

Kan jeg teste varen jeg har kjøpt?

Du kan åpne emballasjen og undersøke varen. Hvis du gjør for omfattende undersøkelser, eller varen blir skadet, kan du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet. Vi gjør oppmerksom på at elektronikk er ansett som brukt når forpakningen er brutt.

Hvordan angrer jeg?

Klikk deg inn i vår blar litt ned her for å registrere din retur.

Pengene vil bli refundert senest 30-dager etter du meldte om at du ønsket å benytte deg av angreretten, så fremt varen er i vår besittelse og er i samme stand og mengde.

Retur veiledning

1. Fyll ut returskjemaet og angi returårsak.

2. Legg returskjemaet sammen med det du skal returnere. Bruk gjerne embalasjen du mottok fra oss eller en annen tett forpakning dersom du ønsker det.

Klistre returetiketten godt synlig på posen. Returetiketten får du tilsendt på e-post ved å kontakte kundeservice hos oss.

4. Lever den til nærmeste Posten Norge utleveringssted. Vi belaster deg for returgebyret som tilsvarer det du betalte for frakt ved bestilling når vi mottar pakken fra deg. Dette gjelder ikke reklamasjoner og bytter.

Det er helt opp til deg hvordan du vil sende pakken – vi anbefaler å bruke returetikett som du kan få fra oss. 

Når vi har behandlet returen din (det tar vanligvis 1-3 uker) vil du få en e-post.
Når din retur blir godkjent vil vi tilbakebetale beløpet for varen til samme konto som ble brukt ved bestilling.